VURDERINGSTEMA | SKOLE | TIDSPUNKT |
Elevstemmen i vurderingsarbeidet | Botngård ungdomsskole | 2022 |
Ved Testmann Minne skole blir alle elever sett og får utfordringer tilpasset sine forutsetninger og behov | Testmann Minne skole | 2022 |
Lesing og skriving i alle fag | Brandsfjord skole | 2022 |
Aktiv elevrolle i vurderingsarbeid, som bidrar til økt motivasjon og læringsutbytte | Åset skole | 2021 |
Skriving og lesing i alle fag | Brekstad barneskole | 2021 |
Skriving og lesing på 1. - 7. trinn | Botngård skole | 2020 |
På Stoksund oppvekstsenter bygger vi videre på de gode relasjonene for å skape mer lærelyst hos elevene | Stoksund oppvekstsenter | 2020 |
Relasjonell klasseledelse | Mælan skole | 2019 |
Hvordan jobber vi med lesing som grunnleggende ferdighet i alle fag? | Strand skole | 2019 |
Digitale ferdigheter: På Opphaug skole bruker vi digitale verktøy i alle fag for å fremme læring hos elevene | Opphaug skole | 2019 |
Skriving og lesing i alle fag på 1. - 4. trinn | Vallersund oppvekstsenter | 2019 |
Ved Åsly skole opplever alle elever tilhørighet og sosial mestring | Åsly skole | 2019 |
Elevmedvirkning, elevenes motivasjon til å lære og elevenes mulighet til egenvurdering. | Brandsfjord skole | 2018 |
Læringskultur | Sør-Roan skole | 2018 |
Vanvikan skole gir elevene tilpasset undervisning i et trygt og godt læringsmiljø | Vanvikan skole | 2018 |
Elevaktive arbeidsmåter og metoder | Ørland ungdomsskole | 2018 |
Stadsbygd skole jobber systematisk med å forbedre ansattes relasjonskvalitet til elevene | Stadsbygd skole | 2018 |
Lesing i alle fag | Vallersund oppvekstsenter | 2017 |
Ved Hårberg skole er elevmedvirkning med på å skape kreativitet, engasjement og læringsutbytte for hver enkelt elev | Hårberg skole | 2017 |
Trivsel, motivasjon og relasjonell klasseledelse | Testmann Minne skole | 2017 |
Åset skole kan gjennom praktisk og variert undervisning øke motivasjon og læringsutbytte for elevene | Åset skole | 2017 |
Hvordan kan Åsly skole gjennom elevmedvirkning øke motivasjonen og læringsutbyttet hos elevene? | Åsly skole | 2016 |
Hvordan sikres kompetansemålene i aldersblandede grupper? | Seter skole | 2016 |
Hvordan sikres kompetansemålene i aldersblandede grupper ved Fevåg / Hasselvika skole? | Fevåg / Hasselvika skole | 2016 |
Klarer Stokksund oppvekstsenter gjennom å organisere undervisningen i aldersblandede elevgrupper å innfri elevenes rettigheter med tanke på tilpasset opplæring? | Stoksund oppvekstsenter | 2016 |
Klasseledelse | Botngård skole | 2016 |
Lekser | Opphaug skole | 2015 |
Hvorvidt er "Lesing i alle fag" gjennomført og blitt en del av skolens hverdag, på alle trinn og i alle timer og fag? Hvorvidt har elever utbytte av skolens innsats i lesing i alle fag? | Brandsfjord skole | 2015 |
Ledelse på alle nivå | Strand skole | 2015 |
Hvordan kan Mælan skole, gjennom økt fokus på elevmedvirkning, øke motivasjonen, kreativiteten og læringsutbyttet hos elevene? | Mælan skole | 2015 |
Styrking og oppfølging av elever med adferds-, lærings-, og språkvansker (Spesialpedagogiske tiltak) | Vik-Bessaker skole | 2015 |
Uteskole | Fagerenget skole | 2014 |
Sør-Roan skole bruker og tolker resultater etter kartlegginger, for tilpassing av undervisning og i prosessen rundt oppmelding til PPT. Skolen har gode rutiner for gjennomføring av spesialundervisning | Sør-Roan skole | 2014 |
Regning i alle fag | Ørland ungdomsskole | 2014 |
Vurdering for læring - Fra læringsmål til læringseffekt | Stokksund oppvekstsenter | 2013 |
Vurderingspraksis ved Vallersund oppvekstsenter | Vallersund oppvekstsenter | 2013 |
Heim - skole samarbeidet | Vanvikan skole | 2013 |
Åset skole driver et systematisk arbeid for å sikre elevene et godt psykososialt miljø | Åset skole | 2013 |
Tilpasset opplæring og vurdering | Stadsbygd skole | 2013 |
Arbeid med Lese- og skriveopplæring på alle trinn i alle fag | Fevåg / Hasselvika skole | 2012 |
Resultater fra kartleggingsprøver fører til adekvate og systematiske tiltak på individ- og gruppenivå | Botngård skole | 2012 |
Vurdering for læring | Vik-Bessaker skole | 2012 |
Kartlegging blir brukt som et redskap i utvikling av leseferdighet hos den enkelte elev | By skole | 2012 |
Fra kompetansemål til læringsmål | Hårberg skole | 2012 |
Relasjon lærer / assistent - elev | Skaugdalen skole | 2012 |
Vurdering for læring | Strand skole | 2011 |
Skole - hjem samarbeid | Åsly skole | 2011 |
Organisering av skoledagen | Opphaug skole | 2011 |
Vurdering for læring | Seter skole | 2011 |
Vurdering for læring | Brandsfjord skole | 2011 |
Vurdering for læring - underveisvurdering; elevmedvirkning | Mælan skole | 2011 |
Motivasjon og vurdering for læring | Testmann Minne | 2010 |
Fra kompetansemål til selvinnsikt | Sør-Roan skole | 2010 |
Elevenes arbeidsplaner | Ørland ungdomsskole | 2010 |